Patriotism maghiar

24 03 2010

Sursa: Mediafax.ro

Lăsând toate glumele cu unguri, precum şi certurile românilor cu ei, la o parte, aceşti oameni sunt, majoritatea („Orice pădure are şi uscăciuni”), foarte blânzi, curajoşi şi patrioţi. Cum am ajuns eu la această concluzie? Destul de simplu, fiind o experienţă o dată în viaţă în cazul meu.

În timp ce mă deplasam între două localităţi, tatăl meu s-a decis să ia un auto-stopist, care se întâmpla să nu ştie decât maghiară şi engleză. Cum „es nem beszélek magyarul”, ne-am înţeles exclusiv pe engleză.

La început m-am speriat că vrea să ne atace sau ceva: cine umblă brambura din Ungaria până la gara din Cluj, urcând din maşină în maşină până unde îl duce … noi mergeam numai până la Aleşd. Dar s-a dovedit că m-am înşelat şi tipul chiar era ungur.

Când i-am cerut să se mute mai încolo pe banchetă ca să mai încapă cineva, am observat ca el numai a deschis uşa dincolo, deoarece el era bine „instalat”, cu curelele trase şi bine asigurat. Deci era serios tipul.

Înainte să coboare, ne-a dat la fiecare din maşină câte un pliant cu localitatea de unde provine, ca să se mândrească. Chiar îmi plăcea să mă întorc la el să-l întreb una alta, deoarece avea o faţă aşa de blândă… întrebarea care se pune e următoarea: Câţi dintre noi am umbla aiurea prin ţările vecine împărţind în acelaşi timp pliante cu România?


Acțiuni

Information

7 responses

25 03 2010
daninho

Eu, Tibi draga :))

25 03 2010
keltoighost

Probabil era plătit bine să o facă.

25 03 2010
i4ever

Ce face promovarea asta!!!

31 03 2010
Baiatul Ciudat

tot am boala pe unguri :-l

1 04 2010
Tony

@daninho: ma bucur🙂
@keltoighost: m-am gandit si la asta, dar atunci cred ca ar fi fost mai curat…
@i4ever: asa-i :))

25 05 2010
anonim

o fi fost el bland dar eu is mai rai ca noi si nu vad ce sa promevez cu tara asta,prostia,minciuna sau hotia asutama sa ma decid:))

25 05 2010
anonim

ei*

Lasă un răspuns

