Zece lucruri care-mi plac

7 04 2010

Am primit un premiu: „Sunshine Award”. Un fel de leapşă, doar că şi o recunoaştere în spaţiul virtual, de la Iulia. Trebuie să numesc zece lucruri care-mi plac mie. Nu le-am pus neaparat in ordine…

1. Majoritatea dulciurilor

2. Internetul

3. Concursurile

4. Ştirile

5. Pisicile

6. Musafirii

7. Cadourile

8. Evenimentele sociale

9. Telefonul

10. şi desigur…fetele😛

Cum este un premiu leapşă, îl acord mai departe următorilor blogeri: Daninho, Dreampoet, Juliee, Blidaru, Adrian si Zahdiva1.

Hristos a inviat!


Acțiuni

Information

9 responses

8 04 2010
daninho

mersi, ti l-am trimis si eu dar de pe alta filiera =)))

8 04 2010
daninho

uai ce am uitat sa scriu de fete #-o :)), hai ca dau un edit =))

8 04 2010
Tony

vezi, sa nu gandeasca lumea ceva gresit =))
apropo, ms ca mi l-ai trimis si tu😉

9 04 2010
Lori

Subscriu pentru internet, pisici si cadouri :))

15 04 2010
i4ever

Mersi!

15 04 2010
Tony

Cu placere!😀

15 04 2010
Am primit inca un premiu… | Life as a book

[…] mai celebru pe zi ce trece. Astazi am primit un premiu de la Tony . Premiul “Sunshine award” …Nu voi pune o poza, caci suntem diferiti, deci pentru […]

24 04 2010
keltoighost

Mă speriasem că nu mai ai blogul😀

24 04 2010
Tony

Nu scapati de mine asa de usor…dar in perioada asta am test dupa test, teza dupa teza si examenele in curand, asa ca nu prea mai am timp sa postez, desi informatii pentru articole tot adun😐

Lasă un răspuns

