Oficial, dischetele dispar

27 04 2010

Dischetele de 3.5 inch se pregătesc să-şi dea obştescul sfârşit, după ce în ultimul deceniu au fost uitate în cele mai întunecate unghere ale magazinelor de electronice şi IT.Sony a anunţat că nu va mai produce dischete din primăvara anului 2011. Probabil că vor mai urma şi alte companii, dintre puţinele care mai livrează asemenea medii de stocare. (Sursa mea)

Eu mi-am luat calculatorul acum vreo 4-5 ani şi are floppy. Toate care le-am cumpărat sau văzut după nu au… îmi pare însă extrem de rău pentru instituţiile statului, care deja de 15 ani lucrează cu aceleaşi calculatoare şi care nu suportă CD-uri. Vă daţi seama de bieţii contabili? Of, of… lasă, sunt sigur că o să continue producţia de dischete încă 50 de ani în România🙂.


Acțiuni

Information

4 responses

28 04 2010
keltoighost

Eu tot aud povestea asta din clasa a 9 a, şi a trecut vreme multă de atunci.

28 04 2010
Tony

Scoaterea din uz a dischetei se discuta de foarte mult timp, insa abia acuma au decis marile concerne internationale sa opreasca definitiv si irevocabil productia, desi, atata timp cat va mai fi cerere, pana si una infima, micile companii vor mai produce in numar limitat pentru anumiti clienti…parerea mea🙂

4 05 2010
Baiatul Ciudat

ce mai umblam cu ele prin ghiozdan :)))

9 05 2010
i4ever

erau de mult depasite…

Lasă un răspuns

