Mentalitate românească

14 06 2010

Sursa foto: adevarul.ro

Ce se mai întâmplă şi cu lumea asta?

Dacă un alt parlament şi guvern din alt colţ al lumii ar dezvolta asemenea inepţii si ridiculozităţi ar fi plagiat! Vă spun sincer că m-am săturat şi nu mai suport conducerea asta! Ce să fac? Proteste organizate de partide care încearcă să devină simbolul dreptăţii? Să luăm ca exemplu protestul pensionarilor: sugerat şi sprijinit de un partid gata să dea guvernul jos în orice moment. Niciun partid nu vrea să ajute ţara, ci să rămână/să ajungă la putere! De altfel, de ce ar face-o? Ne lăsăm păcăliţi atât de bine! Da’ adevărul e că noi toţi ştim ce se întâmplă, ce şi cum, că doar suntem informaţi din to locu’: presă, media, bade Gheorghe din vecini… etc.

Vedem la televizor cum îşi bat joc de noi pe faţă şi schimbăm canalul ! Am intrat în grevă, tot poporu este în grevă. Şi ce? Tot vor să semneze cu FMI pentru scăderea pensiilor şi salariilor; c-aşa vor ei, că nu le pasă, că n-au ce face: tot semnat rămâne cu sau fără noi! Putem să plecăm toţi din ţară că las’ că rămâne guvernu sufleţelului ăla de Boc şi e Băse şef si mere bine şi fără noi! Ce suntem noi pentru ei? Ăi d-acolo care stau cuminţi şi fac ce zicem noi. Ba încă bine că nu au mers să protesteze dându-le prăjiturele cu lapte! Luceafărul minerilor a mers cu autocare de 5 stele la Bucureşti să dărâme guvernul? Grecii protestează dansând „Dansul pinguinului” în faţa Casei Poporului?! Dă-o-ncolo de treabă!

Că mai fac ei o grevă două nu-i problemă, le trece-n o săptămână două că le creştem TVA-ul şi trebuie să mănâce şi ăia! Să luăm ca exemplu revoluţia, cutremurător de lipsită de sens şi perfecta faţadă a complotului politic din spatele cortinei, din 89’ . Ne-am adunat pe strazi în Bucureşti, am urlat, ne-am stresat ca Iliescu să rezolve treaba liniştit, fără întreruperi. Bun! Ne-am stresat, am crezut că am făcut ceva şi am plecat acasă mândri de noi ca de Biblie. OK! BUN! Aflăm că suntem stat democratic super tare, da’ ce caută Iliescu, mânca-l-ar SRI-ul, la putere?

Deci,  ca să clarificăm confuzia asta istorică: noi nu am făcut nimic ! Noi am fost acoperirea, glazura, linia întâi de proşti. Iliescu şi gaşca lui de social democraţi au făcut toată treaba, dar uite ce draguţ din partea lui că ne-o lăsat să mancăm noi glorie pe pâine ani de zile!

Să revenim la zilele noastre! Dacă întrebi, din curiozitate, un om la întâmplare:

„Cine-o fost preşedinte înainte de Băsescu?”

„Iliescu” o să-ţi răspundă.

„Da cum era ala?”

„Nasol”

„Da Basescu cum e?”

„Nasol”

„Atunci de ce-l mai alegeţi?”

„Da că… nu ştiu! C-o zis că o să trăim bine şi …am x copii şi m-am gândit că no…că n-am pe cine domnule!”

„Da pe Mircea Geoană de ce nu l-aţi votat ?”

Şi atunci îşi dezvăluie omul inteligenţa şi repetă cu o ageritate de papagal tot ce s-a zis despre el la Realitatea:

„Că adorm parlamentarii în scaune! Lasă să fie acolo! Că avem nevoie de ei! S-o mai văzut ţară fără parlamentari? Că-l vezi pe primar mereu prin mall când toţi de la primărie sunt al lucru? Lasă că-i tânăr!”


Acțiuni

Information

4 responses

14 06 2010
keltoighost

Măi, ştii tu cum e, peştele de la cap se strică… Dar, ce observ eu, e că peştele a început să se strice cam din toate părţile…
Bine ai revenit, by the way🙂

14 06 2010
Tony

E adevarat ca pestele de la cap se strica, insa se curata de la coada!🙂

Multumesc, insa de data aceasta mai am pe cineva alaturi (uita-te la autorul acestui articol)!

15 06 2010
i4ever

Si uite ca …motiunea a picat!!!

16 06 2010
Tony

Asa e i4ever, pacat. Cand te gandesti numai ca erau atat de aproape…

Lasă un răspuns

