De ce…

19 06 2010
  • …atunci când cauţi oase în peştele file nu are? dar când nu cauţi eşti la un pas să mori înecat?
  • …ai mereu semnal când nu foloseşti telefonul, dar pică mereu atunci când ţi-este extrem de urgent să-l foloseşti?
  • …atunci când scapi un SmartPhone pe jos ţi se strică mereu semnalul, nu ceva care să nu-i afecteze funcţia de bază: cea de telefon?
  • …atunci când este un film bazat karate îl vedem numai pe Bruce Lee în rolul principal?
  • …atunci când cumperi un set de 25 cele mai ieftine CD-uri de pe piată, cel puţin 7 nu vor fi inscripţionate de unitatea optică?
  • …atunci când vrei să vezi un anumit film uiţi de el, chiar dacă îţi aminteşti cu 30 de minute înainte?
  • …DVD-ul costă 1 leu, carcasa de plastic tot 1 leu, iar DVD-ul cu carcasă 1 leu şi 50 de bani?
  • …hârtia igienică costă 9.4 lei în Real şi 12 lei în Carrefour? (aceaşi marcă)
  • …atunci când muţi pe un film interesant, acesta se termină în câteva minute?
  • …în zilele lucrătoare nu te poţi scula la timp, iar în week-end nu ai nicio problemă cu ora 7-8?
  • …viaţa este nedreaptă?😦

Acțiuni

Information

4 responses

19 06 2010
Teodor

Pentru ca:
1. Murphy ar fi murit de foame in caz contrar.
2. Pentru ca viata ar fi fost prea simpla.
3. Acelasi 2.
Apropo, cea mai tare e asta :)) :”atunci când scapi un SmartPhone pe jos ţi se strică mereu semnalul, nu ceva care să nu-i afecteze funcţia de bază: cea de telefon?

20 06 2010
Tony

Apoi chiar asa e! :)) GPS-ul merge super, carcasa e inca intreaga, memoria RAM e la locul ei…dar semnalul iti face zile negre🙂

20 06 2010
i4ever

Nu m-am gandit…
doar ca eu cumpar cele mai ieftine DVD-uri si nu am avut pana acum probleme cu inscriptionarea.
La partea cu filmele este cam adevarat. Eu in ultimul timp nu am vazut decat finalurile.
Din fericire nu mananc peste , au inceput sa fie mai multi karatisti acum , iar viata este nedreapta pentru ca este mai frumoasa asa…

20 06 2010
Tony

Am gasit o data niste CD-uri cu adevarat ieftine, chiar m-am bucurat!…

Aproape am inceput sa fac rozarul in fata calculatorului sperand sa nu mai dea eroare la al ‘nspelea CD! :))

Lasă un răspuns

