Nu se mai fabrică produse de calitate…

24 06 2010

Bunicul meu şi-a cumpărat o dubiţă acum 18 ani, iar ea funcţionează şi astăzi…acum 15 ani am cumpărat un aspirator care l-am folosit 10 ani, dar el încă funcţionează…acum 10 ani am cumpărat un cuptor cu microunde, care încă funcţionează…acum 8 ani am cumpărat un aparat de făcut sandwich cald atât de rezistent, că încă îl utilizez!

Asta era mai demult. Să vedem nişte exemple mai recente:

Acum mai puţin de doi ani mi-am cumpărat un aparat de făcut sandwich cald a cărui închizător s-a rupt de vreo săptămână. Plasticul nu a ţinut când am băgat o felie mai groasă de pâine. Acum un an şi jumătate am cumpărat un aspirator, iar acum câteva luni altul: ambele au furtunele rupte, iar la cel mai vechi nu se mai poate scoate cablul de băgat în priză. Să nu mai spun că acum 5 ani mi-a scos unul fum în faţă… Azi cumperi o maşină şi în maximum 4 ani o vinzi, deoarece încep să cadă piese pe ea.

La stat au aceleaşi calculatoare de 20 de ani, în timp ce la mine acasă mi s-a stricat placa de bază ASUS în mai puţin de un an. Noroc cu garanţia! :)) Acum câteva luni scotea fum însă… La nişte calculatoare Pentium I funcţiona Floppy disk-ul şi CD-Rom-urile adăugate anterior de numa. La un laptop ASUS de 2 ani şi jumătate trebuie să duc DVD-Rom-ul în service.

O maşină de spălat cu 1200 rpm a funcţionat 15 ani fără probleme, iar una nouă – chiar foarte scumpă – s-a stricat centrifugaţia după primul an. Am chemat pe cei de la garanţie şi şi-a revenit, însă acum se întoarce deja la vechile obiceiuri.

Să trecem la haine: dacă cumperi ceva un pic mai ieftin, nu mergi direct la Adidas, după 3 spălări se scomoceşte. Mi-am luat o bluză faină la un preţ rezonabil, iar după prima spălare deja dispăreau marcajele de pe ea.

Aşadar, vi se pare vouă că se mai fabrică obiecte de calitate?!

Acțiuni

Information

3 responses

25 06 2010
Adina

Da stiu..:)) de ceva timp scriu numai pentru tine.. dar vreau sa incep sa scriu iar pentru altii:D posturi gen divertisment sau .. deh..:)) urmatoru sper sa-mi iasa

Si in leg cu postul tau..:))Acum 2 ani am luat un fier de calcat.. dupa 1 an jumatate..s-a stricat.Cel vechi inca mai merge:)

25 06 2010
Tony

Ma bucur in cazul acesta ca nu numai mie mi se pare ca asa este! :))

PS: Succes cu articolul! 😀

25 06 2010
keltoighost

Leapşă la mine pe blog. 😀

Lasă un răspuns

