Leapşă 1

25 06 2010

Da, prima leapşă de când am reînceput activitatea pe blog. Şi vine de la nimeni alta decât de la…Iulia!

Aşadar, îi mulţumesc şi o onorez:

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheamă, câţi ani ai?

Daaaa…mă numesc Antonius, zis Tony, şi am 15 ani. Acum zi-mi tu ceva despre tine! :))

2. Ai porecle? Care?

Neee! Dacă cineva mi-ar pune porecle ar trebui să le schimbe zilnic. Sunt mai rău decât vremea! >:)

3. O melodie tristă, una perfectă şi 3 care îţi plac mult:

Nu ştiu dacă e tristă, dar nu merge la discotecă: Without You – Rihanna

E perfectă cânt te simţi descurajat: De mâine – Voltaj

Celelalte trei sunt inutile. Nu de alta, dar azi îmi plac 3 mult, mâine alte trei…am zis doar, sunt mai rău decât vremea! :))

4. Ai animal de casă? Care?

Am avut muuuulte animel de casă. Nici nu mai ştiu câte, însă toate pisicile şi toţi câini au fugit. În prezent nu am şi nici nu mai vreau!!! Că veni vorba, ţie ce animale îţi plac?😛

5. Dacă ai avea un serial TV cum s-ar numi?

În lumea lui Tony! Să pot vorbi liber şi despre orice; un fel de Dan Diaconescu în Direct, doar că în stilul meu!

6. Primul citat care îţi vine în minte. Nu trisa, fără Google!

Nu sunt atât de incult încât să trebuiască să utilizez Google pentru citate!

„Fii tu însuţi schimbarea pe care vrei să o vezi în lume!” – Mahatma Gandhi

7. Desenul animat preferat din copilărie.

Pe vremea aia îmi plăceau multe…inclusiv Tom şi Jerry…deci nu pot alege numai unul.

8. Îti place îngheţata?

Întrebare retorică? Chiar acuma am una în frigider! :))

9. Ce alt nume ţi-ar plăcea să ai, dacă ai putea avea altul?

Crede-mă că numele meu e perfect! Până acuma nu am mai auzit pe nimeni să se numească ca şi mine, în afară de un criminal la TV….

10. Zi-mi un banc!

Dacă chiar nu ai nimic mai bun de făcut, cere-mi asta prin mail!🙂

Fiind o leapşă, trebuie să o dau mai departe! Aşadar, dacă doresc, Daninho, Andrei, Juliee, i4ever şi Romanika sunt liberi să o ia – dacă nu au primit-o deja de la altcineva.


Acțiuni

Information

5 responses

26 06 2010
i4ever

Se accepta!

26 06 2010
Leapsa | Life as a book

[…] de la Tony si merge mai departe la proprietarii urmatoarelor bloguri Love is green  Blog, Utsy,Iarna tu esti […]

26 06 2010
Tony

Ma bucur!😀

6 07 2010
daninho

se rezolva, ms😉

6 07 2010
Tony

Cu placere, oricand😉

Lasă un răspuns

