E frustrant să nu poţi face ceva

27 06 2010

Precum zicem şi în acest articol despre calculatoare, cum că ni se pare uşor să ne întoarcem la tehnologii mai vechi sau să ne restrângem activitatea pe un PC, însă nu se întâmplă chiar aşa când suntem puşi în faţa faptului împlinit, nu?

Recent am suferit de o „congestie bilaterală uşoară” a laringelui. Cu alte cuvinte, mi s-a interzis să cânt şi ar fi de preferat să nu vorbesc deloc – în condiţiile în care am zile când stau şi 2 ore la telefon.

De asemenea, nu aveam voie îngheţată, ceai cald, ciocolată caldă, sucuri acidulate, condimente sau orice era sub sau peste temepratura camerei.

Auzind asta am zis că va fi uşor…ce mare scofală? O săptămână, ce e aia? În prima seară deja mâncam condimente – mujdei -, beam sucuri acidulate – Pepsi – şi mâncam peste temperatura camerei – cartofi prăjiţi. Altfel zis, nu am rezistat nici 5 ore.

Cât de cât m-am mai abţinut apoi, însă crunt de tot a fost peste 2 zile când aspiram prin casă ascultând muzică cu îmi este obiceiul, însă nu puteam să cânt. Deşi îngheţata era în frigider, eu nu aveam voie să mă ating de ea.

Ca să nu o lungesc, spun doar că toată chestia cu abţinutul nu a ţinut în definitv nici trei zile. A fost atât de greu să renunţ la ceva precum cântatul – nu vorbitul – sau la condimente, sucuri şi alte cele, că nici nu mi-am putut imagina.

În acele momente mi-am dat eu seama cât de greu le este persoanelor cu dizabilităţi fizice! La mine a fost temporar şi credeam că mor, dar cum este să nu poţi alerga, să nu poţi să te caţeri sau să asculţi muzică? Sau să citeşti reviste sau să admiri culorile dintr-o poză?  Ar trebui să-i respectăm mai mult…

Thank God I’m normal!


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

