Ai zice că nu ne ascultă…

1 07 2010

…atunci când avem probleme. Ei bine, uitaţi un caz cât se poate de clar, că nu este aşa:

Aveam nevoie de un leu: de atât trebuia să fac rost în 24 de ore pentru a-mi permite o chestie. Din păcate, părinţii nu trebuiau să afle, aşa că ieşea din discuţie să le cer.

La un moment dat, îi cer mamei 2 lei – dacă creştea TVA-ul, aveam nevoie de mai mult. Ea îmi dă 10 lei! Îi zic pentru ce-mi trebuie (nu ştiu cum de am avut curajul) şi îmi cumpără ea toate obiectele şi încă ceva în plus, confiscându-mi o parte din bani. Acum am 10 lei rămaşi – afacerea-i super, că eu eram oricum mult pe minus altfel.

Mă sună taică-meu să fiu la biserică pe ora 6 că e mare sărbătoare. Bun, merg, şi las 1 leu la tas. În total mai am 9 lei. În seara acea vine la noi un prieten de familie şi îmi cere să-i reinstalez windows-ul pe calculator. Lucrez atunci şi a doua zi puţin. Ca şi răsplată primesc 30 de lei.

În acest moment am 39 de lei. Cu alte cuvinte, fix suma care nu ştiam cum să o obţin pentru o altă chestie – şi numai eu ştiu de ei! :))

Practic, toate „problemele” mele financiare s-au rezolvat fix în momentul în care situaţia era cât se poate de disperată. Na, să o trăieşti şi să o nu crezi!


Acțiuni

Information

One response

1 07 2010
i4ever

De acum este informatie publica. Intr-adevar, uneori esti salvat de o situatie neprevazuta.

Lasă un răspuns

