Nervi aproape de miezul nopţii

3 07 2010

Aseara m-am bucurat că apuc să mă culc la ora 11, deoarece în ultimul timp tot pe la 12 m-am culcat.

Toate bune şi frumoase: geamul deschis din cauza căldurii, eu acoperit cu jumătate de plapumă şi aşteptând să adorm. Nu trec 10 minute că aud o melodie. Se face din ce în ce mai tare, până când aproape că pot înţelege versurile! Din fericire, nu era o manea, deoarece aş fi înnebunit.

Nu, era ceva în genul Voltaj. A urmat Billie Jean de Micheal Jackson. Apoi iarăşi altceva…între melodii vorbea cineva, aşa că nu-mi dau seama dacă era un post radio ascultat în maşină de vreun insomniac sau o petrecere.

Dacă e prima variantă, asta e: îmi pare rău pentru această persoană şi sper că azi îl apucă ruşinea. Dacă este a doua, nu pot să nu-mi amintesc de o povestioară a profesoarei mele de Educaţie Tehnologică, de pe vremea când a mers câteva luni la fiica ei în SUA.

Într-o zi a venit la ei o vecină din capătul străzii să le anunţe că vineri va da o petrecere şi îşi cere scuze dacă va fi gălăgie. Totodată, le-a invitat şi pe ele dacă doresc să vină. Nu au mers, dar se aşteptau să vadă plin de maşini şi să audă un zgomot infernal…nu s-a întâmplat chiar aşa, putea să nici nu vină să îşi ceară scuze de gălăgia care nu se auzea decât dacă stăteai special să asculţi.

Cu alte cuvinte, şi-a cerut scuze vecina pentru ceva extrem de insignifiant înainte să se întâmple, în timp ce la noi nu îşi cere scuze nici după ce nu te-a lăsat să dormi toată noaptea! – bine că mi-era aşa de somn, încât am adormit oricum mai în colo.

Update: În seara următoare a urmat partea a 2-a – populară și manele! :-w


Acțiuni

Information

2 responses

3 07 2010
keltoighost

Şi tu faci ca mine, te enervează ceva, pac scrii pe blog :))
Lasă, că pe mine m-a trezit o manea pusă pe repeat acum două săptămâni… şi n-a fost plăcut :))

3 07 2010
Tony

Poi, pastrez caracterul de blog al acestui domeniu totusi ;)).
Imi imaginez ce „placut” a fost. Na, peste tot exista probleme! :))

Lasă un răspuns

