Ce au unii cu mimii?

10 07 2010

Mimii sunt niște artiști. Cu alte cuvinte, niște oameni. Foarte talentați în a se preface că ating lucruri care nu există în realitate.

Datorită acestui talent de-al lor, care a fost rafinat în nenumărate ore de antrenamente, unii își câștigă existența din acest gen de prestări servicii…de divertisment!

Meseria lor presupune o liniște totală: nu au voie să vorbească în timp ce lucrează. Nu știu dacă este un secret profesional sau pură tradiție, însă ”muțeala„ lor se asortează cu tenul foarte alb de la fondul de ten.

Ei bine, eu am o mică nelămurire cu privire la dânșii: de ce sunt priviți de unii oameni ca fiind pericole asupra societății? Hai că am ignorat desenele animate gen ”Spioanele” și ”Călugării Shao Lin” unde erau personaje negative și frustrate – ceea ce oricum mi se pare degradant.

Nu am putut însă neglija o fază dintr-un joc destul de celebru pe internet, Social City. M-am alăturat răspunzând la o cerere de învecinare trimisă pe Facebook și, pentru 5-10 minute pe zi, mi se pare distractiv. Ei bine, pe parcursul jocului ți se cere ajutorul pentru a salva orașele învecinate de la anumite pericole.

Astăzi, pericolul era un grup de mimi. Ca să mă facă să văd cât de mult au fost înjosiți, la final îmi mulțumește jocul printr-un mesaj automat că am salvat orașul și că mimii au fost trimiși la o fermă, unde pot să îngrozească animalele în liniște.

De data aceasta nu pot să nu remarc cum niște adulți au ajuns să transmită ideea că mimii ar fi niște pericole publice…de unde însă atâta ură – nu știu dacă este cel mai potrivit cuvânt, însă nu găsesc altul acum – pentru această meserie?! Oamenii care o practică cum se simt însă?!

TU ce părere ai despre mimi? Merită sau nu acești oameni să fie jigniți așa în față?


Acțiuni

Information

One response

26 09 2010
polimedia.us/fain/

Ce au unii cu mimii-…

Mimii au toate motivele sa fie suparati……

Lasă un răspuns

