Ştire interesantă cu…virgulă între subiect şi predicat

11 07 2010

Avem una bucată ştire SF cu una bucată virgulă între subiect şi predicat (Bubbles, deja era…).

Cât ne certa profesoara de română în gimnaziu pentru a ne scoate virgulele alea din cap…însă văd că reporterii ProTV încă se ceartă cu limba română a claselor primare!😀

Update: Nu am remarcat de prima dată, însă titlul conţine construcţia „ca să”. Aceste două cuvinte nu mai au voie să fie utilizate unul lânga altul din 2005!🙂


Acțiuni

Information

3 responses

12 07 2010
Iulia Mihai

Daca ti-am mai zis asta, da-mi peste nas, dar am auzit-o eu pe una la stiri cum povestea ca Dunarea va inunda Galatiul datorita influentilor, asa ca nu-i bai :))

12 07 2010
Tony

Nu, inca nu mi-ai zis-o, dar chiar ma amuza :)) Daca scria asa si pe prompter, atunci intreaga echipa de la stiri este foarte „profesionista”.

Apropo, cum e pe la Galati? La stiri nu se vorbestea de prea mult bine :-ss .

13 07 2010
Teodor

Mie mi se pare mai nasol decat virgula aia titlul articolului.:)) Astia fac orice ca sa aiba un motiv sa apara MJ pe acolo.

Lasă un răspuns

